Så här lämnar du synpunkter till oss
Har du beröm, förslag till förbättringar, synpunkter eller klagomål kan du framföra dem till oss på flera olika sätt.
Växeltelefon: 08-5870 10 00
Besöksadress:
S:t Göransplan 1
112 81 Stockholm
1177 E-tjänster
Du kan nå oss dygnet runt via 1177 E-tjänster, på din mobil, surfplatta eller dator. Logga in.
Har du beröm, förslag till förbättringar, synpunkter eller klagomål kan du framföra dem till oss på flera olika sätt.
För frågor om din vård bör du i första hand kontakta personalen eller chefen på den klinik, avdelningen eller mottagning där du blivit behandlad. Här kan du söka fram de mottagningar och avdelningar som du kan kontakta via e-tjänsterna.
Du kan ringa, skicka ett brev, eller digitalt meddelande via 1177. Vi får tyvärr inte ta emot vårdrelaterade synpunkter per mejl eftersom vi då inte kan garantera patientsekretessen för uppgifter som personnummer eller symptom/besvär.
Patientvägledaren hjälper dig med information kring synpunkter, förslag och klagomål på den vård du fått av oss på Capio S:t Görans Sjukhus. Du är välkommen att höra av dig till oss!
For information in english, click here.